Podatki o podjetju

MPS TEAM, d.o.o.

Cesta komandanta staneta 4A,

1215 Medvode

Datum vpisa v sodni register: 4. 10. 2019 (Okrožno sodišče v Ljubljani)

Srg vpisa subjekta: 2019/38854

Kontakt: mpsteam8@gmail.com

Podjetje je zavezano za plačilo DDV (davek na dodano vrednost)

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Bali shop so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Bali shop (v nadaljevanju tudi »Trgovina«) upravlja podjetje MPS TEAM D.O.O. matična številka: 8524327000, davčna številka: SI48642436, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali trgovina).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovina in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Cene in veljavnost ponudbe 

Vse cene na spletni strani so dokončne glede na dan naročila. Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu. Vrednost naročila je razvidna iz cenika na strani za naročilo in v e-mail sporočilu, ki ga dobite po potrditvi naročila.

Dostava in stroški dostave

Dostava je mogoča na vse naslove v Sloveniji. Izven meja Slovenije dostava ni mogoča.

Poštnina za vse nakupe v vrednosti do vključno 35€, znaša 2,3€. Za nakupe nad 35€ je poštnina brezplačna.

V kolikor naročeni paket prevzamete na bencinskem servisu Petrol, vam Petrol (ne spletna trgovina Balishop in ne dostavna služba GLS) zaračuna storitev vročanje paketa kupcu v vrednosti 0,45€ za pakete brez odkupnine, ter 1,50€ za pakete z odkupnino. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.

Načini plačila

Izdelke, kupljene na spletni strani BaliShop lahko plačate po povzetju, s Paypalom ali po predračunu na zahtevo.

V primeru plačila po povzetju denar izročite poštnemu uslužbencu ali dostavljavcu ob prevzemu paketa. Za vnaprejšnja plačila (s Paypalom ali po predračunu) transakcijo denarja krije trgovina, dostavna služba vam ne sme zaračunati nikakršne dodatne provizije.

Naročeni izdelki, ki so na zalogi, bodo odposlani isti ali naslednji delovni dan.

Naročilo 

Kupoprodajna pogodba med trgovino in kupcem je v spletni trgovini BaliShop sklenjena v trenutku, ko trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Potrditev prejema naročila). Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovine, na zahtevo kupca, pa lahko kopijo pogodbe prejme tudi kupec v elektronski obliki na email naslov.

Informacije o pritožbenem postopku in informacije o načinu vračila

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov info@balishop.si ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Poleg vrnjenega izdelka v originalni embalaži, stranki, ki odstopno izjavo poda s kakršnokoli nedvoumno izjavo, zaradi lažje in hitrejše identifikacije, predlagamo predložitev izpolnjenega OBRAZCA ZA VRAČILO. Obrazec se nahaja na spodnji povezavi.

Obrazec za vračilo SI

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: MPS TEAM, Brezovce 5, 1236 Trzin, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Vrnjenih pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vrnjeni paketi, poslani z odkupnino bodo zavrnjeni.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan, nerabljen in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Stvarna napaka

Stvarna napaka je kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec mora spletno trgovino balishop.si o morebitni stvarni napaki, skupaj z natančnim opisom le te, obvestiti v zakonsko določenem roku (dveh mesecih od odkritja napake). Prodajalec za napake, ki se pokažejo po preteku 2 let od prevzema, ne odgovarja več.

Odgovornost za stvarne napake:
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem.

Postopek nakupa 

Nakup na spletni strani Bali shop izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.

– Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate.
– Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, končne cene in datuma dostave.
– Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. MPS TEAM D.O.O. ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.
– Odprema blaga: MPS TEAM D.O.O. v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.
– Obveščanje o prispeli pošiljki: Če dostavna služba prejemniku ne more vročiti pošiljke, se lahko prejemnik s kurirjem dogovori, da mu pošiljko pusti v najbližjem Parcel Shopu.

Postopek preverjanja podrobnosti o naročilu 

Kupec ima pred nakupom možnost preveriti vsebino naročila. V obrazcu za naročilo je možno v vsakem trenutku pred naročilom preveriti:

– Ime, priimek in naslov kupca
– Telefonsko številko in e-mail naslov kupca
– Vrsto naročenega blaga (artikel)
– Količino naročenega blaga
– Ceno naročila
– Stroške pošiljanja
– Način plačila

Ko kupec odda naročilo na vpisan e-mail naslov dobi povzetek s podrobnostmi naročila, ki prav tako vsebuje vse zgoraj naštete informacije in predviden rok dobave. Kupec lahko v delovnem času podjetja MPS TEAM D.O.O. stanje in podrobnosti o svojem naročilu preveri tudi na telefonski številki ali e-mailu, ki sta objavljena na spletni strani.

Spreminjanje naročila 

Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov info@balishop.si pa pošlje zahtevek za preklic naročila, v kolikor le-to še ni bilo poslano.

Možnost izvensodnega reševanja potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. MPS TEAM D.O.O., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.

PRAVILNIK O ZASEBNOSTI IN VARSTVU OSEBNIH PODATKOV

Katere podatke zbiramo?

Vaše podatke zbiramo, ko oddate naročilo, se naročite na naše novice, odgovorite na anketo ali izpolnite kak obrazec.

Pri naročanju ali registraciji na naši spletni strani boste morali morda, kjer bo to potrebno, vnesti svoje: ime, e-poštni naslov ali telefonsko številko. Ob obisku naše spletne strani pa ste lahko anonimni.

Za kaj bomo uporabili vaše podatke?

Vse informacije, ki jih dobimo od vas, se lahko uporabljajo za naslednje namene: Prilagajanje ponudbe vašim željam (vaše informacije nam pomagajo, da se bolje odzovemo na vaše individualne želje).

Izboljšanje naše spletne strani (na podlagi informacij in povratnih informacij, ki jih dobimo od vas, si nenehno prizadevamo izboljšati svoje spletne strani in ponudbo).

Izboljšanje storitev (vaše informacije nam pomagajo, da se učinkoviteje odzovemo na vaše zahteve in potrebe).

Občasno pošiljanje e-pošte. Vaš E-poštni naslov zagotavlja obdelavo naročil in ga lahko uporabimo za pošiljanje informacij in sprememb vaše rezervacije, poleg tega nanj občasno pošiljamo novičke in ponudbe, povezane z novimi produkti, posebnimi ponudbami itn. Opomba: Če se želite kadarkoli odjaviti od prejemanja e-poštnih sporočil v prihodnosti to sporočite na e-naslov: info@balishop.si

Posredovanje informacij tretjim, zunanjim strankam

Vaših osebnih podatkov ne prodajamo, z njimi ne trgujemo in jih ne posredujemo zunanjim strankam. To ne vključuje zaupanja vrednih zunanjih strank, ki nam pomagajo pri delovanju naše spletne strani, vodenju našega poslovanja ali pa so prevzeli kakšno naročilo v zvezi z vašo rezervacijo, traja pa, dokler se te stranke strinjajo, da so te informacije zaupne. Prav tako lahko razkrijemo podatke, če menimo, da je to v skladu z zakonom, z našim pravilnikom, ali če s tem varujemo naše pravice ali pravice drugih, lastnino ali varnost.

Vaše soglasje

Z uporabo naše spletne strani soglašate z našim pravilnikom o zasebnosti.

Spremembe našega pravilnika o zasebnosti

Če se odločimo za spremembo naše politike zasebnosti, bomo te spremembe objavili na tej strani.

Pišite nam

Če imate kakršnakoli vprašanja v zvezi s pravilnikom o zasebnosti nam lahko pišete na spodaj navedene kontakte:

MPS TEAM D.O.O.., Cesta komandanta staneta 4A, 1215 Medvode

Email: mpsteam8@gmail.com